Příspěvky

Leden 2013


 
 

Policajti a babička

30.1.2013 15:38

Volala mi tudle kamarádka, že nabourala auto. Podle ní to byla totálka. A co jsi dělala, chtěl jsem vědět: no, upadl mi papírek a tak jsem se pro něj sehnula. Jelikož auto do kterého nabourala bylo zaparkované, tak volala policii. Měla vzadu sedět vnoučka. Když přijela policie, a kamarádka vysvětlovala, co se jí toho dne vše stalo, dala se do pláče. Tříletý vnouček se nechal slyšet: babí, to tě teď policie odvede do vězení? I nastrkali policajti hlavy do nabouraného auta a utěšovali dítě: to víš že babičku nezatkneme a ani do vězení ji neodvedeme, my ti ji tu necháme…

 

Já to již říkat nebudu

30.1.2013 13:47

Dnes jsem vezl Kim do nemocnice. Stále jí bolí to koleno a pan profesor (její přítel) vyslovil obavu, aby to nebyla trombóza. On totiž s ní má dost hloupou zkušenost: když posledně letěl s Kim z Thajska, tak ji dostal v letadle. Kim měli zavést z nártu žílou sondu až ke koleni a podívat se tam. Naštěstí bylo vše, v tomhle ohledu, v pořádku. Někdy se operace kolena nepovede a pak je ve finále lepší si nechat udělat koleno umělé, potěšil ji pan doktor.  (Možná, že to fušují schválně, aby měli co dělat) a co se mně stalo? Jelikož se spoléhám na celkovou navigační schopnost Tiguana, poškrabal jsem si blatník a vyrval pravý ostřikovač světlometů! Byl tam takový blbý bílý sloupek. Takže se s asistentem parkování již chlubit nebudu…

 

Kousíček světa VIDEO

29.1.2013 16:35

Dává mi po kapkách chuť žít, zpívá se v krásné písni, kterou mi poslal mailem Láďa ze Švýcarska. Kde on na takové krásné písně chodí? Jsem přesvědčen, že takový text nenapsal mladý kluk, ale pán v našich letech, že Láďo! Opravdu nádherná slova, i obrázky, no nemohl bych tu prezentaci  udělat lépe

 

Rodiče a děti ODKAZ

28.1.2013 15:49

Děti by se měly starat o rodiče. Poslouchat jejich stokrát opakované příběhy.

Staří lidé mají mít kontakt s mladými lidmi, avšak vše má své hranice. Přečtěte si, co o tom píše psycholog…

 

Slova velkého mistra ODKAZ

28.1.2013 15:03

Je vám jaksi divně u žaludku po volbách? Ano, byl to bouřlivý víkend a polovina národa prohrála! Buďme však spravedliví: větší polovina zase vyhrála. Zajímavé, co o tom říká velký mistr. Podívej se na odkaz…

 

 

Vepřové koleno

28.1.2013 14:27

Volala mi kamarádka Míla a zhatila mi všechny plány na hubnutí: zbylo nám koleno, koupila jsem ho u sedláka v Hochstadt. Já ti zbytek přinesu! To si to nemůžete dát k večeři?,říkám.  Ne můj manžel jedno jídlo dvakrát denně nejí!  On tam sedlák v tom Hochstadt ve dvoře dvakrát v týdnu prodává své produkty. Koleno bylo uzené a pečené a neobyčejně velké. A dobré. Samozřejmě jsem si řekl, že si ho nechám na druhý den, ale choďte kolem kolena celý den! Dokážete si představit jak je takový den dlouhý? Nakonec jsem ho snědl a odolával vyčítavým pohledům Pajdy. Nedlouho po tom mi Miluška oznámila, že jí zbyly fazole. Víš, takové ty bílé a velké, španělské. Vařila jsem je s bůčkem. Jelikož jsem souhlasně kývnul, dostal jsem vynadáno, neboť to kývnutí v telefonu kamarádka neviděla. Potom volala ještě jednou, že ty fazole Martin snědl. Že tady jedl jedno jídlo dvakrát za den a já nedostanu nic. A neškleb se, říkala. Vůbec se nešklebím a stejně to nemůžeš vidět, vždyť si telefonujeme! Jo, já mám oči všude, řekla Miluška a já měl po fazolích…

 

 

Zajímavé ODKAZ

26.1.2013 14:18

Dnes jsem dostal výzvu k podepsání petice, která odsuzuje prezidenta k vlastizradě. Jelikož jeho podlý čin amnestie, která podle mého úsudku chrání hlavně jeho zájmy, tak vnímám, jsem petici na 40065 místě podepsal. http://www.klausovavelezrada.cz/cs/

Pak mě napadlo, že to vše pošlu i Klausovi. Na jeho stránkách http://www.klaus.cz/ se nachází E-Mail adresa, která však není funkční. webmaster@klaus.cz. jak věruhodný může takový člověk být?

 

Hloupý Klaus

24.1.2013 17:18

Jestliže zvolíte za presidenta Schwarzenberga tak budu emigrovat, vyhrožuje dosavadní Český president národu. Emigrovat by mohl, kdy byl politicky stíhán, s čímž možná počítá. Jinak by se mohl pouze vystěhovat, peněz na to má ulito jistě velké množství a ne v korunách ale nejspíše v eurech. Je to přece tvrdší valuta než dolar. Pak je otázka, zda by ho někde chtěli ale s penězi se dá zařídit mnohé. Ačkoliv se nemá do voleb míchat, celá Klausova rodina šílí aby byl zvolen Zeman. Že by národ trefil do černého? Ještě jsem nepoznal politika, který by takto vehementně a vytrvale po dobu dlouhých let na sebe negativně upozorňoval. Možná, že to je nějaká nervová choroba a že by na to měli prášky? Pakli je to jen hloupost, tak to se vyléčit nedá….

 

Na horách VIDEO

23.1.2013 18:33

Bylo to v roce 1987, v Rakousku ve Fieberbrunn. Že mám o deset let mladšího bratra, to se již proslechlo. Tenkrát ve Frankfurtu se učil kuchařem v hotelu Steigenberber, kde jsem pracoval. Nebyl jako učedník jediný, byla to docela dobrá parta. Jeden z učedníků byl Rakušan, původem z Fieberbrunn. Po určité době jsme se rozešli do různých podniků, já se osamostatnil a Werner si vzal hotel ve Fieberbrunn a my tam počali jezdit na dovolenou. Můj brácha poletoval od jedné servírky k druhé, u jedné se svlékl a s druhou zmizel v jiném pokoji, takže ráno neměl co na zebe. Byla tam legrace, krásné sjezdy a byli jsme tak neuvěřitelně mladí…

 

Bohdalová pláče

23.1.2013 13:39

Je neuvěřitelné, jak mladá je demokracie v Čechách. Ne jen u politiků. Že Bohdalová volila Zemana, to její věc a nemusí o tom mluvit. Že Zeman veřejně prohlásil, že mu Bohdalová pláče do telefonu, že je vystavena štvanici je zcela perverzní. Jakým právem vypustil tato slova z úst? Vězí za tím touha být na straně Bohdalové slavnějším a vyhrát volby?

Také se vedou v hospodě debaty a ve finále každý kápne božskou- koho volil. Volby jsou tajné a není bezdůvodné, že ani manželé nesmí spolu za plentu. Musí každý zvláště. Proč si to kdysi dávnou nějaký demokrat takhle vymyslel? Asi k tomu byl důvod. Takže aby bylo jasné: já budu volit Zemana nebo Schwarzenberga…..

 

 


22.1.2013 19:11

Tento odkaz stojí zato si otevřít a přečíst. Dostanete se na konec světa VIDEO

Zdroj: www.seznam.cz

Návrat do horoucích pekel VIDEO

21.1.2013 13:12

Včerejší večer mi ukázal, jaké jsme měli štěstí. Vyjel jsem ze Lhoty dost brzo a až do Plzně jsem si nadával, protože se mi zavíraly oči. Za hranicemi, cestou Bavorskem jsem měl neustále zasolené přední skla, bylo hodně vody na vozovce. Teprve v Hessensku se trochu vyjasnilo a počalo padat něco, co se podobalo krupici. Ale to už jsem byl doma. Zajel jsem do dvora a tu počalo to boží dopuštění. Ledový déšť a spousty sněhu. Večer uzavřeli Frankfurtské letiště, dnes nejezdí tramvaje, autobusy a vlaky jsou na tom také špatně. Dálnice jsou po celém území Německa nesjízdné a kritika Švýcarů na tom nic nezmění. Oni  totiž zase za nedlouho jim počnou padat laviny a to si zase zakritizujeme my Němci!  Hanka šla ráno na vlak, že pojede do práce ale žádný nejel. Tak sedí doma. Ještě sedmkrát půjde do práce a pak je v penzi. Ta se má!!

 

Zase doma

20.1.2013 17:32

Cesta byla velice klidná. Brzo ráno mne zbudila SMS od Ládi, že v Brdech je silnice suchá a čistá. Děkuji vřele, touto cestou! Na české straně byly dálnice suché a přestože se již sjížděly nákladní auta aby mohly zítra zavčas vyrazit za svými cíly, byl provoz malý. Za hranicí však byly dálnice mokré a solené a okna byla tím pádem stále špinavá. Ještě že jsem si doplnil vodu do ostřikovače. Když jsem volal Adrianovi, abych mohl vjet do dvora, aby někdo nestál před vraty, což děti dělají když nejsem doma, říkal mi, že je tam Tomáš. Dostal čistě náhodou zakázku u nás ve vsi, veze 5 tun toaletního papíru do Říma. Již je bez návštěvy domova neustále na cestě od Vánoc. Právě šel spát do náklaďáku aby ráno vyrazil.

 

 

Návrat domů

19.1.2013 13:05

Tak se opět vracím domů. Pěkně vše zapakuji abych ráno mohl odejít středem. Právě mě napadlo, že i potraviny, tedy mám na mysli  Pajdovy krabičky navařeného a zamrazeného papání mohu dát do auta, je tam - 6°. Večer se ještě kouknu do hospody, volal Tomáš s Janou, že přijdou na pokec.

Pajda na procházce lítal jako cvok, asi zase hárají fenky. Vždy když nabere tu správnou kapičku, třese se mu bradička jako by se pomát. Jaký je tu rozdíl mezi psem a chlapem, když se zblázní???

 

Život je smrtelná choroba ODKAZ

18.1.2013 18:50

Ross Hedviček je neprůstřelným nenávistníkem Čechů, Česka i celé české kotliny. Také naň došlo….

 

Zázračná změna

18.1.2013 16:26

Tak to máš chyceného vira, řekla Irena. Tak co teď s tím slovem nadělám? Pamatuji si ještě jako by to bylo dnes, když jsem, nemaje vůbec zdání o počítačích, slyšel v mediích, že se objevil nový vir, který napadá počítače. Vůbec mi to nešlo do hlavy a byl jsem přesvědčen o absolutní lidské blbosti. Pak jsem to pochopil, maje dlouho počítač, ale ne přístup do internetu. Takže se mě to nadále netýkalo. Dnes je člověk v internetu dříve, než si počítač pustí. Tablet a chytrý telefon ho olizují jako dětí zmrzlinu na klacku celou noc.

Proč tu tak ze široka, rozjíždím tuto úvahu? Mně se prostě tato stránka, tedy deníček leden 2013 včera změnila v absolutní nesmysl. Vše se přeházelo, bylo nečitelné a část byla psaná čínskými znaky. Podařilo se mi zachránit jen málo. Dnes jsem zasedl, to když Miládka odjela, k počítači a vše tam bylo. Takže buď má Irenka pravdu a chytil jsem vira, nebo jsem blbě hledal a nebo si ze mě ten počítač dělá srandu. No moc bych se mu nedivil, nemá to se mnou jednoduché…

 

Dny dlouhého čekání ODKAZ

17.1.2013 15:09

Leden byl pro mne vždy takový dlouhý a nemastný. Člověk se musí smířit s tím, že nový rok, tedy být zase starší, mít více vrásek, kil a já nevím co ještě, se musí odehrávat v zimě. I když si to stěží dokáži představit, ale přivítat nový rok mezi záhony voňavých růží by nemuselo být špatné. Takže je leden v podstatě čekání na jaro, které je ještě moc daleko, a s přibývajícím věkem se tam někde v zadním mozku vždy vykutálí otázka: dožijeme se toho? Já vím, že blbě kecám. Byl jsem se sestrou a švagrem v Praze, odvezl je k doktorovi a zase zažil výpravu jako s mateřkou školkou. Jemu je 90 jí 80, neustále se hádají a okřikují a i jinak se neumějí chovat. Švagr od prvního okamžiku, kdy v restauraci dostane talíř na stůl upozorňuje sestru, že to maso nechce, že jí ho dá ona říká ano já jsi ho vezmu ale ne hned nemám tu místo a olízne nůž, ale v tom okamžiku jí již švagr strká maso na její plný talíř. Kdyby třeba poskakovali, lezli pod stůl a panáčkovali by na plotě, tak by člověk řekl- děti. Co ale mám říci teď??

 

Aniččino výročí VIDEO

16.1.2013 0:15

Právě jsem se vrátil z hospody, kde jsme s přáteli seděli a vzpomínali na Aničku. nový rok, tedy být zase starší, mít více vrásek, kil a já nevím co ještě, se musí odehrávat v zimě. I když

si to stěží dokáži představit, ale přivítat nový rok mezi i záhony voňavých růží by nemuselo být špatné. Takže je leden v podstatě čekání na jaro, které je ještě moc daleko, a s přibývajícím věkem se tam někde v zadním mozku vždy vykutálí otázka: dožijeme se toho? Já vím, že blbě kecám. Byl jsem se sestrou a švagrem v Praze, odvezl je k doktorovi a zase zažil výpravu jako s mateřkou školkou. Jemu je 90 jí 80, neustále se hádají a okřikují a i jinak se neumějí chovat.

 

Padá sníh

14.1.2013 13:25

Stačí se podívat z okna hned je to vidět. Krajina je do nedohledna bílá a nebeské běloby stále přibývá. Je to normální? 14. ledna a padá sníh?  Již jsme si zvykli na předjarní teplo, a teď tohle.  Míla bude konečně moci vytáhnout svou frézu a chrlit závěje sněhu. Konečně se dočkal.

 

 

Hanka má pravdu

13.1.2013 16:11

Poslala mi Hanka mail, v němž mě upozornila, že Anička má již 4. výročí. Ano, odešla v roce 2009 a když k tomu přičteme 4 roky, je 2013. tak tedy v úterý 15. ledna od 18:00 .Děkuji za korekturu a těším se zase domů, do Frankfurtu do Spessartu a na Kanáry. Ahoj Hanko, všichni tě zdravíme….

 

 

Zase se blíží výročí  VIDEO

13.1.2013 0:37:37

V úterý 15. ledna to bude třetí výročí, co se Anička vypravila na tu dlouhou neznámou cestu. Jako bych slyšel slova její maminky: Té se tam líbí, jinak by se vrátila! No, byli bychom opravdu rádi, kdyby se jí tam nelíbilo a ona se vrátila. Jistým směrem je stejně stále se mnou. Každou noc se mi s ní zdají sny, nejsou to sny o ní, jsou to sny s ní a já jsem plně zapojen do děje, nejsem pouhým pozorovatelem. Většinou to jsou sny hezké a probuzení sladí pěkný pocit. Ano, pánové, proto tak dlouho spím.

V podělí sedíme od šesti v hospodě, Láďa nechal Aničce zahrát písničku na Country rádiu. Takže, budete-li mít chuť a čas, posaďte se s námi, jedno, kde se na světě nacházíte….  Country rádio

 

 

Záhada nechutného vína

13.1.2013 0:32

V jedné písni se zpívá: nebýt sám, když chci víno pít… Ani jsem netušil co je na tom pravdy. Robert koupil víno, které nám s Irenou nejprve nechutnalo pak jo a pak zase ne. Když tomu náhoda dala a my seděli u stolu oba, bylo vždy dobré. Je to jako malá záhada, či velká?

Obsazený stůl VIDEO

12.1.2013 13:35

Letos počalo vše trochu jinak. Je přece jasné, že když léta chodíme do restaurace k jednomu stolu, tak je to náš stůl. A co se stalo včera? U našeho stolu seděli cizí lidi, chovali se jako hovada. Hospodský Slávek se na to tvářil nemastně, že prý si tam sedli. Na Zdeňkovu kytaru hrála postupně celá hospoda a nějaká neznámá blondýna si pro ni došla do kuchyně. Protože měl hospodský narozeniny, bylo pivo zadarmo, víno jsem si mohl zaplatit. Předem to ovšem nikdo neřekl. Bože, já bych vypil piva….

 

Suspenzor VIDEO

11.1.2013 14:39

Včera se konalo tradiční posezení u pražské šunky. Posezení je to naprosto prolhané, protože tu šunku vždy vozím z Frankfurtu. Velice se vše vydařilo, až na to, že Láďa s Janou zase objevili Ammaretto a zbyla po nich prázdná láhev. To abych ji nezapomněl za rok koupit. Vodka byla opět nevychlazená ale přítel Jarda byl shovívavý. Pak si Jana vzpomněla na suspenzor. Tvrdila, že to je pro pány, aby jim nevisel. Návrh, že se odhalíme, aby se podívala, že jsme všichni bez suspenzoru se neujal. A tak v družné náladě bral večer svůj běh. Když se šlo domů, padal sníh…..

 

Dann mě vytáhl z bryndy

9.1.2013 16:31

Tak jsem zase neodolal a pokoušel se zjistit zda mám na mém konci drátu WIFI. Ale ono to nejde a tak si to Arny zapamatuj!  Palice, palice, bum, bum, hlava, hlava!! Au! Tak jsem zvědav kdy si to zase vezmu do hlavy a počnu vymýšlet. Dann mě potěšil, že opravdu přišel a on sám byl rád, že měl problém vyřešen okamžitě. Ale opět mne popadla touha vlastnit WIFI a tak jsme celý přístroj zapojili, vše fungovalo báječně, příkon a odtok paketů byl v mezi normálu, ale ve skutečnosti se všechny čtyři obrazovky zastavily. U počítače, u laptopu, u tabletu a i u chytrého telefonu. Cvok? Říkáte si že jsem cvok? No to již dávno vím….

 

Tak nám tu neustále prší 

8.1.2013 19:22

 

Což je pro mne velice nepraktické, protože pak si vymýšlím doma blbosti a zmatkuji tak  s počítačem, že vysadím všechny jeho funkce. Dnes jsem dokonce volal Danovi, pak jsem ale celý přístroj přepnul na laptop. Tak si tady teď zkouším, zda to funguje. No, nechám se překvapit. Jedno je jisté, že nebudu dostávat všechny maily na tom malém počítači nemám všechny instalované. Ale nějak to přežiji a ten velký vezmu do Frankfurtu. Pan Krokh se bude jistě těšit…

 

Grünkohl und Pinkel

6.1.2013 12:27

Když jsem prvně dostal tuto objednávku v mé restauraci, nevěděl jsem co si dotyčná dáma přeje. Grünkohl je typická, zimní zelenina severních zemí německých. Je také známa ve Švýcarsku pod názvem federkohl. Také se této zelenině říká lipišská, nebo oldenburgská palma. Pinkel je druh hrubě strukturované klobásy. Včera jsem byl u bratra ve Voznici. Byla tam slezina víceméně rodinná,  a Monika mi dala tři tyto klobásy, protože byla přes Vánoce na severu Německa, odkud pochází, a přivezla je sebou. Sehnat Grünkohl  ve Frankfurtu bylo tenkrát velice těžké a navíc jsem neměl zdání co to je. Pinkel paní objednala u známých ze severu a tu neznámou zeleninu mi přislíbil velkozelinář. Grünkohl  a pinkel, již ten název mi připomíná vše možné, jen ne jídlo. ODKAZ a ještě jeden ODKAZ

 

 

Wegelin ODKAZ

5.1.2013 12:39

je jedna z nejstarších bank Švýcarska, kterou napadly USA advokáti a která musela vydat všechny černé peníze. Včera přestala existovat a na  pokraji žalob se nachází skoro všechny švýcarské banky. Monopol utajených peněz láme alpské republice vaz….

 

 

Golden Gate most San Francisco ODKAZ

V dnešních dnech je tomu 80 let, co se počal stavit…

 

Silvestr na Lhotě 2013 VIDEO

2.1.2013 14:14

Přes hodně zmatků, které předcházely letošní ukončení a započetí míhajících se roků, vše dopadlo docela dobře. Dany přinesl aparaturu, Zdeněk mne podpořil s výzdobou, Slávek si otevřel asi osm lahví červeného předem, takže jsme neměli zdání co pijeme a jen tak aby se neřeklo zdražil láhev 40 KC. To asi proto, že bylo zapnuté topení. Naše parta byla již po mnoho let zcela kompletní a o legraci se staral kde kdo. Jelikož hospoda nebyla zcela obsazena a přesto stálo na tabuli u vchodu OBSAZENO tak to Zdeněk smazal. Na to konto přišla parta "dětí květin z Kalifornie", kteří nám zatančily  kroužek lásky se srdcem uprostřed. A máme zase na klid nárok až zas do Vánoc…

 

2013

1.1.2013 13:01

Tak jsme zase o rok dále. Kdyby měl den 48 hodin a rok 24 měsíců, stejně bychom s tím nic nenadělali. Zvuk hrany se neúprosně blíží, ať se nám to líbí či ne. Nemá smysl rvát životu to, co nám nemůže dát. Jediné o co se musí každý snažit je o přátelství a lásku, i když ta je někdy spíše na škodu než užitek. Mít pár dobrých známých, přátel, to je v životě jediné co platí. To ostatní je pozlátko, které sice potěší, ale jen chvilku. Každý z nás si najde v životě místo, ať je dobré, či nestojí za nic. Ale vždy máme to, co jsme si zasloužili. Plakat a stěžovat si, to jsou city, které uzavírají brány srdcí. Je to soustředění a  uzavírání do vlastní osoby a absolutně se nehodí do společnosti.  A lidé jsou tvorové sociální, na tom mnoho nezměníme. Jelikož sami máme plno chyb, odpouštějme chyby ostatním. Kritikou si zaručeně přátele neuděláme. Takže, vše co si přejeme, opravdu přejeme se nám v tomto roce splní…vše nejlepší