Příspěvky

Červen 2014




Sobotní posezení VIDEO
neděle, 29. Června 2014
V sobotu se Mařenka s Láďou vydali do hospody na špekové knedlíky. My si s Hankou nedali a to bylo dobře, protože jsme dojedli zbytky. Porce to byly jako hrom. Láďa mi přinesl leknín do jezírka, který bude v noci svítit. Jezírko již neztrácí vodu a to je nejlepší…
***********************


Pátek zase doma VIDEO
neděle, 29. června 2014
Dnes se ochladilo a je pod mraky
Mám tu tak trochu zmatek. Jezírko jsme čistili včera a v pátek jsme byli v hospodě. V hospodě zase doma. Tentokrát se hrálo, byl tam pan zpěvník a ještě jeden, to ale nevím jak se jmenuje. Ve vchodu do kuchyně si udělali vlašťovky hnízdo na stropní lampě. Mimo toho, že dělala Mirka bubáka a Slávek hrál na kytaru byl průběh večera klidný. Wendys přišel již v náladě a dali jsme si ještě lahvičku doma u Aztéckého krbu. Ungrovi byli na raftech… 
********************************



Čištění jezírka VIDEO
sobota, 28. června 2014
Dnes je sluníčko, teplo a příjemně
Dnes jsme se dali s Hankou do čištění jezírka, hlavně přijít na kloub, proč se vyprazdňuje. Asi jsme závadu zjistili. Předělával jsem podzemní zásobárnu na dešťovou vodu a asi jsem hnul s přetokem. Tak jsme to předělali, malé rybky zlikvidovali a nechali tam jen ty zlaté. Plus teda jednu černou vdovu, která se mi tam vzala nevím odkud. Byla však po celou dobu pokojná a mírumilovná tak dostala milost. Tak hlavně ať se nám dílo podařilo a voda nemizela…
***************



Co dokáže jedna malá myška VIDEO
27. června 2014
Dnes je oblačno a pěkně
Asi tak v půl dvanácté v noci, bylo to minulé úterý, přinesla kočka Davle (čti Díví) domů mys. Moje dcera s přítelkyní pořádaly hon. Odtáhly snad všechny skříně ale boj nebral konce. Místo aby nechaly kočku myš zase chytit, vyhnaly ji vodní pistolí ven a počaly opět stěhovat nábytek. Já to měl z první ruky, protože bydlím pod nimi. To jak dcera ječela, když jí myš přeběhla přes nohu jsem neslyšel, jen to šoupání nábytku. Nakonec ji chytli do zaklapávající lopatky a vynesly ven. Pak se mohlo spát…
*********************


Zase doma
čtvrtek, 26. června 2014
Pod mrakem ale hezky
Tak jsme zase doma. Milena hned přišla, aby mám ještě jednou vylíčila jak lezla přes plot. Kdyby ji zrovna nepozorovala paní Mandáková, tak by ani nevěděla, kdo jí ty klíče sebral. Tenkrát, když šla zalévat kytky. Cesta byla pěkná a rychlá, vše jsme dovezli v pořádku. Hned jsem dopouštěl jezírko, ačkoliv ho dopouštěl přede dvěma dny Míla a tak mám obavy, jestli nemá díru. To by bylo nešikovné. Kytičky, na které jsme se zlobili, že se nechtějí rozkvést, jsou v plném květu. Zahrada se musí také posekat, ale něco si nechám na zítra. Teď jdeme nejdříve s pejsky na procházku a pak musíme zkontrolovat hospodu.
***************************


Arno Atoll
středa, 25. června 2014
Dnes je oblačno

Zabýval jsem osudem trosečníka José Alvarenga, který přežil na moři, po té, co se jeho loď nedala ovládat. Dostal se a až po 13ti měsících z Mexika až na Marshallové ostrovy. Při té příležitosti jsem zjistil, že mám Atoll, jež nese jméno Arno. No, není to fantastické. Atoll je obrovský prsten který byl, za pomoci pravděpodobně nějaké podmořské sopky, vytvořen korálovými útesy. Musím se podívat do pozemkové knihy, zda jsem tam řásně registrován.
**************************************************************


Sedm vteřin
pondělí, 23. června 2014
Slunce, modré nebe ale žádné vedro

Že právě probíhá světové mistrovství ve fotbalu není pro nikoho žádná novinka. Tolik nečekaných výher, tolik nečekaných porážek. To je jednoduše sport. Jedna okolnost jistě hraje značnou roli: zápasy se hrají ve vysokých teplotách a tu mají domácí a ti, co pochází z teplých krajů jistou výhodu. Doma v Evropě, a teď myslím tady v Německu nastal jeden nečekaný technický problém. Televizní signál se dnes přijímá různými technologiemi. Tak tu máme satelit, kabel, internet, DVDb, jednoduše řečeno, pozemní digitální vysílání. A tu dochází ke komickým situacím. Němci se rádi schází v zahradách, na terasách a dívají se společně na televizi. A tady je ten problém: ten,  co používá satelitní příjem se dozví o eventuelně daném gólu až o sedm vteřin dříve, než ten, co se dívá přes počítač, tak zvaný TV Sreaming. Takže v jedné zahradě řvou diváci gól o sedm vteřin dříve, než u sousedů. Ať žije novodobá technika….

**********************


 

Pohled pro bohy - Štafle
neděle, 22. června 2014
To bylo nedorozuměni já nevěděla že se dají kytky stáhnout tak jsem hledala u toho tvého baráku čím bych se tam dostala ale vzhledem k tomu že to byl okamžik a já poprvé nechala branku otevřenou a klíč v zámku protože jsem šla jenom na kytky a on byl Míla jako vítr než jsem se vzpamatovala tak jsem byla lapena ještě že tam byla p.Mandaková která za prve viděla jak mizí bíle auto a ač volala tak bylo fuč .Přinesla schůdky a pomohla mě ven byl to obraz pro Bohy.Teprve až když jsem si šla pro kličky tak mi Míla řekl že tam máte na ten případ takové udělátko které jsem přehlídla ale je to v pohodě už tam pro jistotu klíče nenechám .Tak vás zdravím mějte se dobře je to všechno v pohodě ahoj M.
****************************************


Saša VIDEO
neděle, 22. června 2014
Dnes je pod mrakem a teplo
Včera hráli Němci proti Ghana. Kluci si vyndali televizi do zahrady a těšili se, že Němci vyhrají, no, bylo to 2:2 a to prý byl dobrý výsledek, nějak se museli utěšit. Saša nanosil do zahrady balonky a někde měl schovaný dělobuchy.  Dokonce několikrát za odpoledne jel na kole do REVE aby si dokoupil. Je to takový primitiv. Jenomže balonky se líbily Andymu a tak je neustále skousával, až byla zahrada jako po prvomájovém průvody za doby komunistů. Pozdě v noci pak začal střílet dělobuchy, které tak smrděly, že přišla sousedka vynadat Adriánovi. Myslela, že smrděl  náš oheň v krbu. Patřičně jsem Sašovi vynadal a vyhodil ho domů. Lhal jako malé dítě, že to prý nebyl on! Snad došel domů, dnes tu již nebyl. Ani Daniel ne, ten totiž u něj spal.
Ještě jsem zapomněl, že jsme byli s Hankou na zmrzlině, seděli jsme asi jeden metr od uliční vozovky, když tu náhle přiletělo zrcátko od nějakého auta, ani jsme nepostřehli odkud. Kdyby mu nedával obrubník chodníku směr, pěkně bychom to schytali. Dnes jsme byli plavat, ve Spessartu, bylo tam málo lidí a atrakce jely jen napůl. Chtěl jsem recepční vynadat, ale pak jsem toho nechal, stejnak tam několik měsíců nepůjdeme.
************************************

Incident
pátek, 20. června 2014
Ve Stříbrné Lhotě se stal incident. To bylo tak: moje dobrá kamarádka a sousedka se vypravila za naší nepřítomnosti k nám na zahradu, že zalije kytky. Otevřela si branku, nechala klíče ve dveřích a počala hledat nějakou menší nádobu na vodu. Mezitím projel kolem malý Míla a zjistil, že je naše zahrada otevřená a kláče trčí. Okamžitě si domyslel, že je tam zapomněl táta, klíče vyndal a předtím zahradu zamkl. Když chtěla Milena opustit naši zahradu, byla zamčená. S pomocí paní Mandákové přistavily dámy k plotu štafle a Milena přelezla. Naštěstí se to nakonec vysvětlilo. Ještě jednou děkuji touto cestou dobrým sousedům.
***************************************


3 D tetování

pátek, 20. června 2014

Dnes je chladno




Kamarád Pepík z Rymáně nám poslal 3 D tetování VIDEO



*************************
 
 Narozeniny VIDEO
čtvrtek, 19. června 2014
Dnes je pod mrakem a příjemně chladno

Včera se konaly Adriánovi narozeniny. Byly to tři kruhy: kolegové z práce, rodina a Markovi přátelé. Kim se překonala v přípravě salátů a v grilování. Maso na koupili ve Fleischzentrale, tam to maji vždy dobré. Také tři pejskové byli v zahradě, Andy se staral jen o to, co komu upadlo. Později jsme pak seděli u zahradního krbu při ohni, udělalo se kolem desáté docela chladno. Marek objednal sedací soupravu do zahrady, to jsem zvědav, kam to postaví. Pánové kolem Marka se pak odebrali do Forum, protože Jýnemann mě taktéž narozeniny. My jsme se s Hankou tak nadlábli, že jsme funěli ještě v posteli. Adriánovi bylo 44 let, nechápu, jak ty děti takhle můžou stárnout.
********************
Honička
úterý, 17. června 2014
Dnes je pod mrakem ale příjemné teplo

Tak jsem měl včera honičku. Instaloval jsem vodárnu. Prostě netekla voda. Náhodou jsem měl doma náhradní. Když jsem ji vyměnil, zjistil jsem, že jsem asi mohl pouze dopumpovat tlak. Pak jsme byli s Pajdou na kole, jeli si napumpovat pneumatiku k pumpě. Ta se nachází uprostřed města. Najednou Pajda zabrzdil, (to já vždy skoro spadnu z kola) a udělal svou potřebu. No krve by se ve mně nedořezal. Počítač mi také dával zabrat. Nejprve vůbec nepřijímal maily a já zapomněl, že udělali nový SSL systém. Ve Lhotě jsem si to také musel předělat, ale dva měsíce si to pamatovat, to není v mém věku již docela jednoduché. Dnes jsem vypral a uklidil, Pajda se jen dekoval. Teď jdu věšet prádlo. Víte jak věší prádlo penzisti? Ne? No strčí ho do sušičky...
***********************
Cesta VIDEO
neděle, 15. června 2014
krásné počasí
Dnes ráno jsme se vydali na cestu do Frankfurtu. Cesta byla dobrá, počasí akorád a doma vše v pořádku.
Včera jsme byli odpoledne u Míli, slavil narozeniny. Vše bylo dobré až na červené víno, to bylo nealkoholické. Jinak jsme si s Hankou nedokázali bysvětlit, že ten blažený okamžik, kdy se v hlavě něco sepne a rozleje hormon štěstí. Možná to bylo tím, že se neustále něco jedlo. Od samého počátku oslavy oznamoval Míla, že v xedum bude skypovat Hovorka. Aby se na to ve Švýcarsku nezapomnělo, od šesti vytáčel čislo La Di, a já si dovedu představit, že byla Mařenka na mrtvici. Konečně v sedům hodin, jak domluveno, Hovorkovi se ozvali. Láďa byl strohý a Mařenka se neukázala. Evička situaci komentovala slovy: Štěpánkova slabost, všude je dlouho před termínem. Tak jsme si doma s Hankou otevřeli jedno víno a štěstí se dostavilo Doma je vše v pořádku, Až na to, že mi blbne počítač.
Tak ho proháním Kasperským. Uvidíme, jak to dopadne. POKUS
******************


Úplněk VIDEO

sobota, 14. června 2014
Je pod mrakem příjemně chladno
Tak nejen že byl včera úplněk, bylo ještě 13. a navíc byl i pátek. Pátek 13. byl s Aničkou náš den. Ale to je již tak dávno, že to snad ani není pravda. V hospodě jsme měli docela povyražení, navštívil nás bývalý hospodský Tomáš a byl, jako vždy. Veselý a ukecaný a byla s ním sranda. I malá Dáša přišla u které Tom přenocoval. Dává si teď majzla, má čerstvě vrácený řidičák. Hanka mi došla ve finále pro kytaru a tak jsem hrál, alespoň mi to lidi říkali…  


 

Arnoštíku
máš pravdu jsou taková vedra, že i zde nám to taky pomalu a ani se
nechce myslet a něco dělat.Tak
 že já být tebou bych žil více v noci
když  je relativně chladno a ve dne kdy jsou vedra bych chrupal tak, že
bych o těch vedrech moc nevěděl a navečer bych šel do hospůdky  a
nechal bych si vyprávět o těch vedrech. Ale to neber vážně co by na
to Hanka aby byla v těch vedrech sama.Tak trp jako všichni ale
hlavně měj hlavu v chladnu,
To ti přeje
L+M

*************
V hospodě se udí
 Golem

Děti a podivná vrtule VIDEO
čtvrtek, 12. června 2014
dnes je zataženo a chladněji
Dnes je trochu chladněji. Můj počítač stojí v podkroví a v tom vedru mi to moc nemyslí, to jako abych předešel Ládíkovu jízlivou poznámku, že jako nic nepíši. Kupodivu bude můj počítač nějak spřízněn s mou osobou, tomu myšlení také moc nejede, když je horko. A tak jsem zase na příjmu a vysílám mé chytré blbůstky. Ráno jsme měli dětskou exkurzy u hasičů. Dětí plno, prolézaly hasicí přístroje a mačkaly nějaké tlačítko a tak se krajem neslo týýý, pak zase tááááá a jindy tůůůů. Abychom ten roj lidí, na které v životě ještě všechno čeká a kterému se říká děti, viděli, šli jsme opačným směrem, tedy dolu ke statku. Za rybníčkem jsem zahlédl záhadný přístroj. Byla to pravděpodobně Liborova pumpa na vodu, poháněná větrem. Proč ale stála u rybníka v závětří, je mi záhada. Taková vrtule jaká je vidět u každé kovbojky co se odehrává na divokém západě. Pak jsme již nic jiného nezažili, akorát to, že Andy si dnes vymyslel, že kulhá, což zapomněl, když musel štěkat na kolem jdoucího psa a ještě jsem si vzpomněl: včera znenadání přijel k hospodě Tomáš. Šel vyvenčit psy a pak nám u limonády vyprávěl historky tak, jak to uměl jen on. 
**********

 Jen trochu štěstí 
***

Plavecký den VIDEO
úterý, 10. června 2014
vedro
Dnes jsme po plavání jeli na Malou Svatou Horu na oběd. Je tam mimo slavné kaple také stejnojmenný restaurant. Je to nádherně zařízená restaurace, ale lituji, že nemá dobré jméno. Buď jídlo bylo drahé nebo nedobré. Dnes jsme nemohli jedno ani druhé potvrdit, bylo vše perfektní. Máš-li důležitého hosta, obchodního partnera a tak podobné, je to dobrá adresa.


 *********************************
Vedro VIDEO
pondělí, 9. června 2014
Vedro 33°
Dnes je vedro. Milena mi poslala mail, že telefon namočený ve vodě se dá vyléčit ve sklenici plné rýže. Ano rýže vytáhne ze všeho vlhkost, proto se dává do solniček k soli. Byli jsme včera u bratra ve Voznici na obědě. Zábava se točila kolem odložených věcí, které tam, kde právě jsou, tam nepatří. Ale s tím se většinou nic nenadělá. Takže, co jsem to chtěl? Aha, je vedro….
 *********************************


Křest VIDEO
neděle, 8. června 2014
Vedro 31°
Včera se již schylovalo k dnešnímu vedru. Hospoda zela prázdnotou až skoro do osmi hodin. Pak se to rozjelo: kluci hráli a Hanka si na záchodě hodila telefon do mísy. Není sice vodotěsný, ale ona ho chtěla vyzkoušet. Tak říkajíc, dát na vyučenou. Telefon neměl chuť se znovu dát do chodu a při každém přiložení baterie bručel. Tak jsme ho nechali vyschnout a dnes již funguje.

**************************************
Na zastávce VIDEO
sobota, 7. června 2014
Krásně, slunce, vedro
Včera jsme byli dole na zastávce, v Kozlovně. Hrálo se tam na kytary. Myslím, že jsem tam dělal ostudu. Hanka vypila veškerou zásobu červeného vína, že jsme nakonec pili bílé. Matně si pamatuji, že celá parta jela domů posledním autobusem a nás vzali také. Prý jsem říkal, že jestli nás nevezmou, zavolám si taxi. Asi se polekali a těch 200 metrů nás svezli. A tak jsme přijeli z hospody autobusem.
 *****************************************************


Mám ráda, máš rád
 Hit ze soutěže "Brdský kos"
********************************************


Vláček VIDEO

úterý, 3. června 2014

Mraky a slunce

Dnes jsme byli jako vždy plavat. Bublavá vana s horkou vodou byla mimo provoz. V bazénu byla voda studená a Na Marjáně bylo nabyto. Ale ještě na nás jídlo zbylo, přestože tam před námi byli Jana a Zdeněk. Jana frajerka bez brýlí, no pravá Jamrtálka. Po zaplacení jsme dostali chuť počkat si na mašinku, co jela z Dobříše do Prahy. Jen se kouknout a zamávat. Děti? Penzisti? To je jeden ranec!!!!

******************
 
Pokládání asfaltu VIDEO  
ikona Načítání
pondělí, 2. června 2014
Dnes je chladný vzduch ale slunce svítí.

Dnes se pustili dělníci do pokládání asfaltu na cestě kolem hospody. Měli s tím trochu práce, protože přípojky kanalizace a vody byly nejprve pod úrovní vozovky, pak je v pátek dělníci předělali nad úroveň ale příliš vysoko a tak to museli dnes poopravit. Šly jsme s pejsky po ještě horkém asfaltu ale nikdo nám nevynadal. Tak tu máme vozovku nejlepší v České republice, ačkoliv ji používá hrstka chatařů a starosta.
**********************


Brdský kos VIDEO
neděle, 1. června 2014
Dnes se honí slunce s mraky, studený vzduch
Včera se pořádal v Mníšku, v Lipkách slavný „Brdský kos“. Byli jsme tam také, protože zpívala naše Zuzanka z Čisovic. Bylo tam plno soutěží, s mnoha kategoriemi. Zuzanka zpívala v kategorii „sbor“. Bylo to velice pěkné z pohledu našeho čtyřicetiletého života v Německu absolutně úžasné. Něco podobného by se tam nedalo dohromady, pokud si pamatuji, naše děti, které chodily do tamějších škol, neměly vůbec ve výuce zpěv. Zlatým hřebem, mimo soutěž, byla písnička paní ředitelky Líšnické školy, kterou zpívala s manželem: mám ráda, když hladím ti pleš a on tobě pozadí, mám ráda, když ti trenýrky peru….