Příspěvky

ÚNOR 2024

 K ONTAKT ⧭Galerie Fantazie  ⧭KdoVzpomínka po Deseti letech-Anička   ⧭ Deníček také na Facebook  ⧭Seznam písní ⧭MUZIKA ⧭Nalaď si kytaru ⧭Seznam léků a jejich účinků  Pohádky,Romány,Povídky    IbabiččinaT WAS MY LIVE      i  ➽➽Deníček seznam let a měsíců   příběhy z exilu 






29.února

29. února je jen jednou za čtyři roky. Moje maminka umřela 29. Je to pro ni, nebo pro mne výhoda a nebo nevýhoda?? Jedno je jisté: nedá se o tom přemýšlet. To je stejný fenomén jako letní čas. No jo: ale letos se mění čas a ještě je přestupný rok, to aby se jeden zbláznil! No dobře, tak já toho již nechám.


*sobota 17.2.2024*neobyčejně teplo**********

VIDEO: nával na sále

Chtěl jsem napsat zase, ale  to slovo se sem nehodí. Ano, kluci hráli v plné polní ale nemohu napsat zase, protože to zní jako by se to dělo furt, tak jako dříve. Dnes je toho jako šafránu, po kouskách a zřídka. Toho zpěvu a hry na kytary. O  to byl včera větší nával, lidí bylo více než židlí a zpívali i ti, kteří to neumí nebo jim to nebylo v apotéce nabídnuto.po dlouhé době byl salon nabytý do posledního místa a kytar bylo přemnoho. Každý chtěl říci co zažil za tu dlouhou zimu a do  zamrzlých oken  hospody nakukovalo jaro. Tak si budeme svorně přát, že se ho všichni dožijeme .

    
  

Tak tu máme zase nový měsíc. Tentokrát je to zcela výjimečný měsíc, který v takovém podání nasává pouze jednou za čtyři roky. Máme totiž přestupný rok. Ten. Kdo se narodil v přestupném únoru, slaví narozeniny jednou za čtyři roky. A to znamená, že také stárne pomaleji? No to vůbec neznamená a stejně se u těch oslav švindluje. Slaví se den předem nebo po té. To si vezměme takoví chudáci jako já. Slavím narozeniny 6. Prosince. Takže dárky k Mikuláši a k narozeninám najednou? Vím, že mamince to bylo líto a taj jsem dostával dárků plno. Ovšem to bylo jen u maminky a dokud jsem byl dítě. Ani nevím, kdy jsem přestal být dítě. V každém případě to období od nejsem dítě a vedu si deníček, je strašně hluboká a tajemná propast. Někdy počátkem období „jsem důchodce“ toho bylo spousta o čem jsem mohl psát. Teď, když jsem důchodce „live“ toho je stále míně. Ono se totiž vše pojí s dobou, s časem, s trváním, během dnů, hodin, týdnů, měsíců a roků. Pořád se něco nachází v místech, kde se těžko věří, že tam někdy mohli žít lidé ale ano, oni mohli a jak velkolepě. Vůbec se nedivím, že vědci žasnou nad skutečností, že lidé, kteří nikdy nebyli spjati, stavěli na odlehlých místech to samé: pyramidy. Nebo snad měli WhatsApp a předávali si mezi Egyptem a jižní Amerikou plány? Možná že nějaké spojení měli, ale my jsme ho ještě neobjevili.