Příspěvky

Květen 2024

 K ONTAKT ⧭Galerie Fantazie  ⧭KdoVzpomínka po Deseti letech-Anička   ⧭ Deníček také na Facebook  ⧭Seznam písní ⧭MUZIKA ⧭Nalaď si kytaru ⧭Seznam léků a jejich účinků  Pohádky,Romány,Povídky  Ibabiččina

T WAS MY LIVE      i  ➽➽Deníček seznam let a měsíců   příběhy z exilu



Pátek 10.5.2024*mraky sucho a teplo

Když jde buran do města

Je to tak. je ze mně buran, včera jsem si to potvrdil. A byl jsem hrozně pyšný na ty budovy co všude vyrostly a je to věru místy docela složitá architektura,. Tam kde nic nebylo je se na co dívat. Byl jsem s bolístkou v Praze, tam mě poslala paní dr.

co má ordinaci v PRAŽSKÉ PASÁŽI v Mníšku, aby se potvrdila její domněnku a nechala svého kolegu aby mi mou nemoc prozradil: to je stářím, to již lepší nebude, řekl mi  sympatický doktor ve věku mých dětí. Probrali jsme totiž pražské jaro, emigraci ve Frankfurtu a jeho maminku, která je stará jako já. Na třech patrech v dlouhých úzkých chodbách tu bylo spoustu doktorů to jsem ještě neviděl. Brácha mě tam odvezl a já se pak vracel taxíkem do Kunratic kde byl u svého kámoše, který tam ve Stodole vlastní přepychový obchod s vínem zeleninou a ovocem. objednal jsem si taxi u města a bylo mi řečeno že budu muset čekat asi dvacet minut. Ale hned pak projížděl ulicí „Uber“ a to asi třikrát a po čtvrté zastavil a ptal se, zda nechci jet do Kunratic. Ani mi nedošlo, že jsem se  stal  ukradeným „Ritem“. Auto bylo čisté a nové a byl to Mercedes. Měl na palubce tři různé navigace a neustále se domlouvalo více mužských hlasů, až jsem se zeptal která to je řeč. To je uzbekistánsky řekl snědý muž a usmál se. (to čumíš jak se ve tvém rodném městě vyznám) myslel si. Byl ale velice ochotný a přívětivý a zavezl  mne hned do Kunratic do proslavené STODOLY. Pak jsem byl odvezen domů a ani bych neměnil.

 


Pozdrav ze Španělska

Miluška je s přáteli ve španělsku




pátek 3.5.2024*slunce se občas ukáže a začíná zima

Hasiči zasahují ve čtvrtek odpoledne u vykolejeného vlaku u obce Klínec v okrese Praha-západ. Vlak byl bez cestujících a strojvůdce, jel od obce Čisovice směrem na Měchenice a v nepřístupném terénu vykolejil.



Hasiči zasahují ve čtvrtek odpoledne u vykolejeného vlaku u obce Klínec v okrese Praha-západ. Vlak byl bez cestujících a strojvůdce, jel od obce Čisovice směrem na Měchenice a v nepřístupném terénu vykolejil.





čtvrtek 2.5.2024** silný vítr a pomalu se ochlazuje

Kája s Monikou posílají pozdrav ze Sicíliee