Příspěvky

KVĚTEN 2023

 K ONTAKT ⧭Galerie Fantazie  ⧭UNESENI ⧭KdoVzpomínka po Deseti letech-Anička   ⧭ Deníček také na Facebook  ⧭Seznam písní ⧭MUZIKA ⧭Nalaď si kytaru ⧭Seznam léků a jejich účinků  Pohádky,Romány,Povídky    IT WAS MY LIVE  Vánoční pohádka 2020    komunistický psi  ➽➽Deníček seznam let a měsíců      a.v. příběhy z emigrace


►Jarní vůně lesa

VIDEO: Jarní vůně lesa►►►

Úterý 30.5.2023*teplo teplo sluníčko

►Není nic čistějšího a líbivého, než les na jaře. Tolik odstínů zelené barvy nikde jinde nenajdeš. Proto to táhne mladé staré trampy, houbaře i tuláky a zloděje do lesa. Les je tu pro každého, tak ho chraň!   



►Kamarád Jarda

VIDEO: Davle zpívá►►►

Úterý 30.5.2023*teplo teplo sluníčko

►tentokrát to vyšlo. Bylo hezky a i v noci docela teplo, Jarda zavolal, v sobotu bylo volno a tak jsem se vydal do Davle za Jardou. Hrála tam jakási skupina netrampů, repertoár z různých koutů a mnoho vlastní tvorby. Čas od času si stoupnul pan hospodský za basu, aby si ujistil, že mu to hraní ještě jde. A pak mi šeptal do ucha „to jsme jim to ukázalí, že?“ Však ano, Jarda basu jen tak hladí. Nakonec jsem šel spát do auta a bylo to docela dobré. Na slíbenou snídani jsem nečekal, chtěl jsem být již zase doma. Ona se totiž ta snídaně ani nekonala, Jarda měl v klubu hosty až do sedmi hodin.




Orlí hnízdo

VIDEO: Orlí hnízdo►►►

Kamarádi navštívili Hitlerovo Orlí hnízdo 


 



U lesa se hrálo

Sobota 19.5.2023*stále pod mraky a zima

VIDEO: U lesa se hrálo►►►

►V pátek se zase v hospodě u lesa hrálo. Ne, není to jiná hospoda, jen mě nikdy nenapadlo, že je u lesa. Ona je u lesa celá Stříbrná Lhota a tím pádem i naše hospoda. A tak kluci, ačkoliv byli dost zesláblí, výborně hráli.




►Můj laptop je živý

Asi tomu nebudete věřit, ale je to tak. Sám tomu nevěřím, ale poslechněte, co se mi stalo. Pořídil jsem si nový laptop, tedy
byl z druhé ruky a byl jsem s ním spokojen a pořád ještě jsem. Jenže jednoho dne se nedal zapnout. Bylo již večer a já jsem šel spát, ale měl jsem po náladě. Dlouho do noci jsem si vyčítal, že jsem zase šetřil a koupil si obnošený laptop, ale nakonec jsem usnul. Ráno pak jsem se šel podívat na ten přístroj a pravděpodobně protože jsem byl smutný, nechal se zapnout. Dělal jsem jako by to bylo samozřejmé a nevyčítal mu nic. Kdybych se s ním dal do řeči asi by mě umlátil slovy, víme přeci jak je takový přístroj chytrý. Umělá inteligence! Pak jsme zase společně pracovali, ne tolik jako to bývalo dříve, ale přesto. A pak jednou zase zcela znenadání se nehodlal nechat zapnout.
Počal jsem se pídit po nějakém odborníkovi na porouchané laptopy a našel dole v Mníšku docela nový krámeček a tak jsem se tam vypravil s laptopem pod paždí. Jenže tam nikdo nebyl. Jsem na cestě za zákazníkem, stálo na lístečku a byl tam i telefon. Zavolal jsem mu a dozvěděl se, že až bude hotov tam kde zrovna byl, přijede ke mně. Odfrkl jsem si spokojeně a jen tak z blbosti zapnul laptop. Fungoval jako právě koupený, jako super mašina a já měl pocit, že se culí pod fousy. Že se mi vysmívá. Honem jsem volal panu opraváři, kterého jsem ještě niky neviděl a vysvětlil mu jak se věc má. Neříkal, že jsem praštěný říkal celkem slušně, že to byla náhoda. Pak jsem zase nějakou byl spokojen až se to stalo zase. Teď jsem měl již telefon na opraváře, věděl jsem, že je dole ve městě obchůdek a tak jsem se objednal. Vzal si boty, našel klíč od auta a pro jistotu jsem zapnul laptop: fungoval. Dokonce se počal aktualizovat. Ať mi tu někdo tvrdí, že takový laptop není živý. Je živý a pěkně vyčůraný....





Zážitky z Izraele

Srdečně  zdravím z Izraele!

VIDEO: Zážitky z Izraele➤➤➤

Zatím se nám to moc líbí, program máme samozřejmě nabitý. V současné době jsme v Jeruzalémě a včera celý den byli venku. Kostel Božího hrobu, Getsemanská zahrada, na fotce stojíme na Olivové hoře. Teď jedeme přímo k Mrtvému ​​moři, dnes večer v Jeruzalémě. Tady je pár dojmů odtud. Na obrázku s věží je Horní místnost, dále Zeď nářků, Židovská mešita, Jeruzalém v noci, Getsemanská zahrada, kde byl Ježíš zrazen, a Mrtvé moře. Brzy ráno opouštíme Jeruzalém a pokračujeme do Betléma, poté přes noc v Nazaretu až do neděle. Slyšeli jsme o raketových útocích na pásmo Gazy, z nichž všechny byly údajně zachyceny. Doufejme, že let bude v neděli. Jinak vše v pořádku, vidíme a zažíváme opravdu hodně, průvodce je velmi dobrý. Jinak vše super, opravdu hodně vidíme a zažíváme, průvodkyně super a výprava taky....milé pozdravy z Izraele. lG

Deutscher Version
Bisher gefällt es uns sehr gut, wir haben natürlich einen vollen Terminkalender. Wir sind derzeit in Jerusalem und waren gestern den ganzen Tag unterwegs. Die Grabeskirche, der Garten Gethsemane, auf dem Foto stehen wir auf dem Ölberg. Jetzt geht es heute Abend direkt zum Toten Meer in Jerusalem. Hier einige Eindrücke von dort. Das Bild mit dem Turm zeigt den Abendmahlssaal, die Klagemauer, die jüdische Moschee, Jerusalem bei Nacht, den Garten Gethsemane, wo Jesus verraten wurde, und das Tote Meer. Wir verlassen Jerusalem am frühen Morgen und fahren weiter nach Bethlehem, dann übernachten wir in Nazareth bis Sonntag. Wir haben von Raketenangriffen auf den Gazastreifen gehört, die Berichten zufolge alle abgefangen wurden. Hoffentlich findet der Flug am Sonntag statt. Ansonsten ist alles bestens, wir sehen und erleben viel, der Guide ist sehr gut. Ansonsten ist alles super, wir sehen und erleben wirklich viel, der Guide ist super und die Expedition auch....liebe Grüße
Mehr zu diesem Ausgangstext Für weitere Übersetzungsinformationen ist ein Ausgangstext erforderlich
Feedback geben
Seitenleisten







►Včera

Sobota 5.5.2023*teplo a velké mraky

VIDEO:Včera v hospodě►►►

►Včera, v pátek, byl druhý slunečný den v tomto roce. Ano,v tomto roce v roce 2023. A tak se v hospodě seběhlo plno trempů a dokonce se sedělo i venku, ale jen chvilku. A pak se hrálo a popíjelo. Jedné skutečnosti je si nepovšimnout, že je nás tu každé jaro méně. A ti co se dostaví mají o pár vrásek více, kolem břicha větší, či menší objem, v očích méně záře, v pohledech je více vděčnosti nad shledáním. A tak si vlastně uvědomíme, že jsme tady v tom krásném světě uvězněni na doživotí.


 



►První máj

Pondělí 1.5.2023* krásné teplo.

 

VIDEO: První máj►►►

►Vypadalo to letos, že se jaro nedostaví. Byla zima, zima, zima. Jenže stromy, tulipány a jiná havěť to věděla. Zdálo se, že nebudou  moci stačit vykvést či se rozvít,  ale dopadlo to dobře. Jakoby na divokém, koni sedíc, přihnalo se jaro prakticky přes jednu jedinou noc a je tu. A tak se zase hrálo, kamarádi byli na střelnici a slavili , jen proto že se zase sešli dokonce i hodovali. Děvčata se dlouho neviděla a tak se hlasitě bavila a dodávala zpěvu jedinečnost.