Příspěvky

ČERVEN 2023

  K ONTAKT ⧭Galerie Fantazie  ⧭KdoVzpomínka po Deseti letech-Anička   ⧭ Deníček také na Facebook  ⧭Seznam písní ⧭MUZIKA ⧭Nalaď si kytaru ⧭Seznam léků a jejich účinků  Pohádky,Romány,Povídky    IT WAS MY LIVE      i  ➽➽Deníček seznam let a měsíců    ➽➽  a.v. příběhy z emigrace



►Uklidil jsem zahradu

Čtvrtek 29.6.2023*krásné letní počasí

VIDEO: Uklidil jsem zahradu►►►

 ►Kim udělala v zahradě generálku. To ona umí, je to zahradnice na slovo vzatá. Akorát si vždy udělá co chce. Ale pokud to není úplně nějaká paličatost tak to jde, ona má pro zeleninu zelený palec. Tak jsem včera posekal a dodělal Rybníček a dne si dojel koupit rybičky oteplil si vířivku a pak jsem to vyfotil. Jo včera v hospodě nás obsluhoval Jirka. Zuzana tu již není. Bylo to docela dobré, takové odborné… 





►Zase letěly stíhačky nad Brnem

VIDEO: zase se na Lhotě zpívalo►►►

Neděle 25.6.2023*Krásné letní počasí

►Letěly celé v stříbrném, to je text staré písně. Když jsem ji prvně zpíval bylo mi nějakých 22 let a do té doby jsem nevěděl, že na konci války létaly Američané také nad Brnem…

 


►Ve Lhotě se slavilo

VIDEO: 95 let hasiči ve stříbrné Lhotě►►►

Neděle 25.6.2023*Krásné letní počasí

►Ve Lhotě se slavilo. Dlouhé dny před tím se na malém prostoru před hasičárnou pracovalo z zbylo z té dřiny hezké místečko na oslavu.





►Adrian a Kim

VIDEO: Adriana Kim►►►

Úterý 20.6.2023*letní vedr

►Na krátkou dovolenou se za mnou vypravili Kim a Adrian. Bylo vedro a bylo to milé.





►Let nad krajem

 VIDEO: Let nad krajem►►►

Petr s Michalem a ještě s kamarádem létali nad krajem







►V hospodě se zpívalo

Pondělí 19.6.2023*krásné letní počasí

 VIDEO: Když matka s dcerou zpívají►►►

►tentokrát přijel na návštěvu Adrian, s Kim. Adrian měl narozeniny, už je to také starý chlap. Byli jsme v hospodě, zpívala tam Johanka se svou matkou  a Rob si koupil takovou bednu, na které se sedí a může se bubnovat. Ona ta bedna má svůj název ale já ho zapomněl.

 




►Stefan s rodinou

Pondělí 12.6.2023*krásný slunečný den  s obláčky

VIDEO: Štefan s rodinou►►►

►Na svou rodinu je Miluška pyšná. Jako ta kvočna mi včera přišla všechny ukázat. Tedy tu jednu půlku. Bylo pěkné posezení a dobré pojedení.




►A jede se dál i v červnu

Neděle 3.6.2023*krásné slunečné počasí

VIDEO: V červnu se hrálo►►

►Zase kluci svolali a bylo plno. Staří trampové od tud i od jinud neváhali, aby se ukázali v posvátné hospodě trampů. Tady se zakládal Pony Express, tady mnozí našli svůj domov. Tak ať nám to ještě nějakou dobu vydrží.

 


►Život je pes.

Čtvrtek 1.červen 2023*je krásné letní teplo a slunce je všude

►Zdá se vám, že si jen tak ležím? Ale to se mýlíte, víte co mi to dalo za práci pošťouchnout paničku proti pánovi, aby si konečně uvědomil, že jsem celý den hlídala a o se jen ta flákal po Praze, „že tam prý pracuje!!“

Co mám říkat já. Od té doby co si Šimon pořídil jinou fenku, musím na vše dávat pozor. A jak tak koukám, asi mě zaměstnají tady na „Deníčku“

Abych tu psala fejetony. Ano, život je pes a já jsem chudá fenka…..