Příspěvky

ČERVENEC 2023

 K ONTAKT ⧭Galerie Fantazie  ⧭KdoVzpomínka po Deseti letech-Anička   ⧭ Deníček také na Facebook  ⧭Seznam písní ⧭MUZIKA ⧭Nalaď si kytaru ⧭Seznam léků a jejich účinků  Pohádky,Romány,Povídky    IbabiččinaT WAS MY LIVE      i  ➽➽Deníček seznam let a měsíců   příběhy z exilu




Babiččina truhla vzpomínek: přání k narozeninám





►Večer s kytarami  

Sobota 22.7.2023* slunce pálí a vzduch je chladný

 VIDEO: Kytary v hospodě►►►

►Minulý pátek  se mi stalo to, co se mi ještě nestalo. Bylo horko a my jsme seděli venku a to tak dlouho, až nám obsadili stůl ve vevnitř. Takže jsme byli na kytarách ale kytary jsme neslyšeli ani neviděli. Bylo totiž dost narváno. Pan Jiří je docela prima kamarád a na práci je profik. Včera jsem nezaváhal a hned hnal partu do stínu. Láďa nám pomocí mobilních telefonů předváděl, jak se mu otvírají vrata. Má konečně automatická a Mařenka tudíž  přišla o práci. Automaticky vyskakovala z vozu a otvírala. Jo moc jí to mrzí. Dnes je v Mníšku pouť, ale zdá se, že není tolik stánků, jako bývá jindy.

 



►Byli jsme plavat

Čtvrtek 20.7.2023*dopoledne pod mraky ale přesto teplo

 VIDEO: Byli jsme plavat►►►

►samozřejmě je plavání taková malá společenská událost. Nejde de jen plavat. Odjíždí se mimo Stříbrnou Lhotu, pozoruje se kraj, kde se nám  za okny vozu odehrávají čtyři roční období, v plovárně je na pozorování plavčík Slávek a ten druhý. Slávek zapíná divokou řeku vždy o pět minut později a ten druhý je dochvilný. Pak se jede na oběd, někdy se nemůžeme shodnout kam?? No nakonec se vždy dohodneme. Na telefonu mám permanentně zapnuté buzení pondělí 8:00 bude úklid. Buzení úterý 8:00 jdeme plavat a každý den 21:00 hodin vem si prášek. Ty ranní budíčky bych ani nemusel natahovat, chodí mě budit Anička. Někdy také Hanka ale ta dupe nohama, než dojde do ložnice tak vím kdo dupe. Někdy si Anička lehne hned z večera ke mně do postele a tak chodím čůrat potmě abych ji nevzbudil. Ovšem dnes, když jsem chtěl na záchod ležela vedle mě Anička, viděl jsem jí hlavu. To jsem byl opravdu vyvedený z míry. Počal jsem se opatrně hrabat z postele, k čemuž jsem potřeboval všechny končetiny, a při tomto počinu jsem zjistil, že to byla moje ruka. A tak nevím, kdo je tu blázen. Já nebo Anička? Měla by holka konečně odpočívat a ne si dělat stále starost. 



►Čas se valí, kvapí….

Neděle 16.7.2023* dnes se ochladilo

VIDEO: Mařenka slaví►►►

 

►Jak nám napovídá titulek, budeme se tady divit jak ten čas běží. Přesto že máme vzdělání, umíme psát a číst, nad letem času se nepřestáváme divit. To, to uteklo! On totiž čas, který počítáš zpět běží mnohem rychleji než ten dopředu. Také čas zhmotněný vzpomínkami je nám lépe stravitelný než ten co leží v  budoucnosti. A tak nám nezbývá než se divit. Včera slavila Mařenka narozeniny. Osmdesáté. Oslava byla, jako ovšem vždy, velice dobrá a vše chutnalo jako u Mařenky. Takže z tohoto místa, ještě jednou vše nejlepší a vřelý dík za pozvání.  














►Vedra jsou tu

Středa 12.7.2023* vedra a bouřky

VIDEO: nic s neděje►►►

 

►Máme to, co jsme si celou zimu přáli: horko a bouřky. Rádi sedáme u hospody, neboť je tam stín. Nikomu se nechce nic dělat . a tak doufám, že něco vyfotím a pak bych to tu nahrál.a tak vedeme řeči. Počali jsme zase jezdit plavat. Dnes má Mařenka narozeniny ale slaví se až v sobotu a to tu pak pár fotek nahraji.



Milešovka

10.7.2023*vedro vedro



Milešovka

 Neděle10.7.2023*letní horko

►Volné dny minulého týdne využila Irena na výlet na Milešovku. Tady přikládám její 360tku, známý to způsob focení okoukaný v Maroldově panoramu.

video : 360TKA 
Další VIDEO 360tka Milešovka










Vítkův hrádek


Neděle 2.7.2023*mraky vítr bude pršet?

VIDEO: 360tka Vítkův hrádek ►►►


VIDEO: 360tka krčma na hrádku►►►






 V sobotu dělala kamarádka s Robíkem výlet do kraje Lipna, kde navštívila Vítkův hrádek. Poslala mi dvě 360tky. Co to je. Je to okoukané z bitvy u Lipan z Maroldova panoráma z výstaviště Holešovice v Praze





►Nový text

Tak tu máme zase nový měsíc. Léto letí jako když se orel spustí z výšky za úlovkem.

Ačkoliv se evropské vlády starají kam s lidmi při vedrech, jak jim ochránit životy, my tu máme v Podbrdí docela chladno. Příjemné. Já jsem teď právě dokázal co mě dlouho trápilo- nemohl jsem se dostat do deníčku z jiného počítače. Toto je první text kdy tak činím. A proč to nešlo?? Jednalo se o překlep, v jedné adrese mi chyběla tečka. Ano, jedna . tečka. Tak se radujte se mnou hutá!!!!!!!!!!!!