Příspěvky

SRPEN 2023

 K ONTAKT ⧭Galerie Fantazie  ⧭KdoVzpomínka po Deseti letech-Anička   ⧭ Deníček také na Facebook  ⧭Seznam písní ⧭MUZIKA ⧭Nalaď si kytaru ⧭Seznam léků a jejich účinků  Pohádky,Romány,Povídky    IbabiččinaT WAS MY LIVE      i  ➽➽Deníček seznam let a měsíců   příběhy z exilu


Irena v přírodě











►Robert slaví narozeniny

Neděle 27.8.2023*je zima a od rána prší

VIDEO: Robert slaví narozeniny 2023►►►

►V den oslav Robertových narozenin se počasí změnilo. Z veder se teploty sklouzly na normál. To je kolem dvacítky. Navečer si asi zatopím v krbu. Oslava narozenin byla orámovány bohatým švédským stolem a příjemnou zábavou. Ještě jednou tady z tohoto místa vše nejlepší a zdraví.

➤Jablka v kýblu

zase stojí v zahradě kýbl, do kterého sbírám spadlé plody co jabloň odhazuje.

Co mi to říká?  Již se blíží podzim. Jak ten celý rok utekl. Poslední týden tu máme vedro, takže mě běh času připomněly  ty jablka, co se válejí pod stromem. 











VIDEO: Ráno na zahradě👉



►Pony express 2023

Pátek 17.8.2023 *vedro střídá horko

VIDEO: pony expres 2023►►►

►Dnes projel Stříbrnou Lhotou slavný Ponyexpres. Pan Jiří měl dobrou organizaci, kdyby se neporvali dva psy a jejich majitelé na sebe neřvali, byl by to nejpokojnější  průjezd za dlouhá léta. a bylo plno lidí  Z hospodské kuchyně voněl guláš. povedené odpoledne.

VIDEO: Ponyexpres 2023

►Když ve Frankfurtu bouří

Pátek 18.8.2023*vedro se střída s horkem a lijákem

VIDEO: bouřka ve Frankfurtu►►

 ►Podivuhodná videa přijuchala po internetu. Ukazují masy vody ve Frankfurtském U-Bahnu a na letišti.

Pony Express ve Stříbrné Lhotě




Pokud chcete vidět romantiku připomínající dávné časy Divokého západu na vlastní oči, přijďte ve čtvrtek 17. srpna mezi 16. a 18. hodinou k hostinci do Stříbrné Lhoty a uvidíte jezdce Pony Expressu při plnění jejich náročného úkolu.,

Sem, do improvizovaného poštovním úřadu před hostincem (otevřen bude od 14:00), přijedou jako každoročně se svými zásilkami jezdci na koních, aby je, po orazítkování a roztřídění, přebrali jejich čerství následovníci a uháněli s nimi dále na východ. Děje se tak každý rok, nepřetržitě už od roku 1985!

Více informací o Pony Expressu najdete v ČLÁNKU.





►Nový kamarád

Sobota 5.6.2023* venku je zima a celý den prší

VIDEO:My dva jsme staří►►►

 ►Zase se hrálo v hospodě a v plné polní. Hospoda plná a plná byla i venku. Teprve na konci večera jsem byl osloven novým kamarádem, který mi oznámil, že nosí moje jméno. Arnošt. No je to jméno které se nenachází na vrcholu žebříčku jmen, je to jméno vzácné. Tak tady kamaráda Arnošta zdravím. Měli jsme šest kytar a jednu mandolínu, basa tentokrát nebasovala Zdeněk byl doma aby mohl obskakovat Janu, která měla zdravotní potíže. Také přeji z tohoto místa Janě brzké uzdravení. Holt to bez basy nebylo ono, nebylo to tak tvrzené. Od Květy jsem dostal výčitku, že mám chmurné řeči na Deníčku a když jsem se nad tím zamyslel, tak asi měla pravdu. Je toho kolem moc stresujícího a já to mými chmury nenapravím a tak jsme si dal za úkol, že si toho nebudu všímat. Juchůůů bude tu teď jen sranda. Byl jsem včera v poledne na obědě v bistru Tady a teď. Je to u Mníšecké školy v novém pavilonku. Jídlo bylo výborné a prostředí zajímavé, opravdu stojí za to tam jít. Jo abych nezapomněl: dnes od rána prší a má pršet celý týden. Takže se budu plést do party Doktoři z Počátků, to je název, který si nejsem schopen zapamatovat. Ještě že můžeme Googlovat.


 


 

Babiččina truhla vzpomínek: přání k narozeninám



►Super úplněk

Středa 2.8.2023*zima vítr, podzim, hrůza

 

VIDEO: Super úplněk►►►

►Tak už tu máme několik dní zimu déšť a trudnou mysl. To jako by člověka nebavil život. A je se co divit? Na téhle penzijní samotce, na státem udržované a v dobré náladě držené voliče, na které si každý nadává a kteří každému překáží.. no však ano, jiného nás již nečeká. Snad pro změnu tu měl být super měsíc, super úplněk, který se ve vší své parádě schoval za mraky. A tak jsme doslova čuměli do mraků. Květa něco vyfotila a já také a tak bylo po slávě.







►Zapomenutá sousedka

Pondělí 31.7.2023*venku je pod mraky a zima. Někdy si večer zatopím v krbu

VIDEO: Cesta vede domů►►►

►V pátek jsem slíbil sousedce, že ji odvezu k lékaři. Opravdu s tím nemám problém. Mám doma čumět na telku, či koukat po náměstí jak chodí lidé? Jednoduše jsem tu měl v pátek moji perlu. Bylo to namísto pondělí, jede ono milé děvče na dovolenou. A tak jsem chodil po zahradě, když tu jsem náhle skoro narazil na sousedku. Stála a divila se proč nestojím s mým autem před její brankou, jak to bylo domluvené. Rázem a úprkem jsem vše napravil, zdržení bylo akorát dvě minuty. Když byl doktor vyřízený, vezl jsem sousedku zase domů a zastavil až u mé branky, takže to měla dvacet kroků domu. To jsem ji zapomněl podruhé.