Příspěvky

SRPEN 2022

SRPEN 2022

     K ONTAKT ⧭Galerie Fantazie  ⧭UNESENI ⧭Kdo KDO má dnes svátek?  Vzpomínka po Deseti letech-Anička   ⧭ Deníček také na Facebook  ⧭Seznampísní ⧭MUZIKA ⧭Nalaď si kytaru ⧭Seznam léků a jejich účinků  Pohádky,Romány,Povídky    IT WAS MY LIVE  Vánoční pohádka 2020    komunistický psi  ➽➽Deníček seznam let a měsíců




►Zázračná myčka na nádobí

středa 31. srpna 2022#chladno a celý den pod mraky

 ►Nedávno jsem na to přišel: mám zázračnou myčku na nádobí. To bylo takhle: Již takových třicet let kupuji všechny spotřebiče zásadně ty nejlevnější. Přišel jsem na to, že když nastanou u drahých přístrojů opravy, mám já již zase tu nejlevnější a ještě jsem ušetřil. Ta poslední nejlevnější co jsem si pořídil, je myčka. Má tři koše a spousty programů ale jednoho dne přestala fungovat. Po všech možných pokusech jsem jako poslední doplnil ve dveřích z vnitřní straně leštěnku a na dně doplnil sůl a byl přesvědčen, že teď to s tím „nejlevnější“ nefungovalo. Ale myčka se rozeběhla. Když se to stalo podruhé již jsem doplňoval a myčka zase běžela. Ale včera mne opět holka udivila. Nechtěla se rozeběhnout, přestože bylo doplněno. Po všech možných pokusech jsem se soustředil na koše, tam kde se naskládá špinavé nádobí a ejhle! Jeden hrnec nedovoloval horní vrtuli aby se točila. Jedním uchem jí v tom bránil. Jak to ta myčka věděla??? Má tam uvnitř nějakého es-té-bá-ka, který na mě žaluje? Soudruh domácí špatně naskládal talíře! Asi jo, kapitalistická potvora je to. Té předchůdkyni to nevadilo. Jednoduše si vše odmyla a nechala talíře špinavý.

 



►Robert slaví

úterý 30. srpna 2022#krásné ráno a zatažené odpoledne

VIDEO: Robert slaví narozky►►►

►V sobotu se Irena rozhodla, že se budou slavit Robertovi narozeniny. A tak se objednal stůl na |Malé Svaté a již se pilo „apéro“. Byl to velice povedený večer, ještě jednou vše nejlepší touto cestou. 




►Kája vaří čínu

VIDEO: Kája vaří čínu►►►

►Můj Brácha si zařídil letní kuchyň. On je totiž na vše stoprocentní. Binec i pořádek má přesně sladěno a do detailu to dodržuje. Když mu někdo něco uklidí, je bezradný…


VIDEO: Alfons Mucha na pražském hradě, v jízdárně►►►


►Zase v Davli

sobota 20. srpna 2022#konečně prší, zato neustále

 VIDEO:Vlasta s dcerou►►►

►Psala mi v týdnu Vlastička že zase přijede Johanka z Holandska a že se ukáží u Jardy. Tak jsem se tam stavil. Děvčata již byla naladěná, ale ještě se nehrálo. Po chvilce slušných i společenských  řečech se dala Johanka do hraní a pak se počala hlásit bouřka. Když se pak bralo osazenstvo před deštěm úprkem do lokálu, vzal jsem to do auta a ještě před bouří jsem byl doma.






►Kutná Hora

sobota 13. srpna 2022#stále krásné letní počasí

VIDEO:Kutná hora►►►

►V pátek 12. Srpna jsme se zase vypravili na výlet, protože měl Karel s Monikou návštěvu tak jako před rokem, kdy jsme byli v Českém Krumlově. Byli tu Doris a Jakob z Mnichova. Výlet byl hezký, město překrásné, počasí jedinečné a nakonec večeře na Malé Svaté vynikající. Takže, sláva nazdar výletu, nezmokli jsme a jsme tu. 






Bosorky

pondělí 8. srpna 2022#krásné letní počasí

Křišťálová studánka

neděle 7. srpna 2022#krásné letní počasí


VIDEO:Vydra peláší►►►

 VIDEO: Studánka►►

►Krásně nafilmovaný výlet na Modravu a o procházce kolem řeky Vydry.

 ►Kamarádka přivezla z výletu na Modravu tuto básničku








►Polovina léta

úterý 2. srpna 2022#teplo a příjemně

 VIDEO: Romantická klícka na bydlení►►►

►Tak se nám léto ponořilo do jeho druhé poloviny. Jak podivně a klidně běží život když ho zbývá pomálu. Ve světě se válčí a vlády Evropy pilně straší lidi, aby snad přečkali potichu ty hrůzy, co nám předpovídají. Vzpomněl jsem si tuhle,  jak jsme s povzdechem a rádi vzali na vědomí, že se v naší ulici zavádí plyn, tenkrát, když jsme dům ve Stříbrné Lhotě kupovali. Co ale bude, když Rusové uzavřou kohoutky a plyn nebude?? Tenkrát jsme o tom nepřemýšleli, jako o tom nepřemýšlíme teď když se to již stalo. Co na tom můžeme měnit? Jedině že jsem si koupil dřevo a investoval do nových kamen. Ano, život jde stále dále ať je to s námi nebo bez nás. Akorát si dělám starosti jaké to bude bez nás. Budu si moci uvědomit, že mám již po všech starostech které tu v prachu ve světě leží. Komu to řeknu až to bude za mnou, to to čemu nerozumím, ale jaksi mě uklidňuje, že to ani Albert Einstein nevěděl a ten měl jistě větší hlavu než já…

Byli jsme se dnes koupat a Evička jela s jejím červeno-ferárovým autíčkem. Když jsme měli asi tak polovinu cesty zjistili jsme oba, že motor vydává podivné zvuky. Evka zastavila a my na slovo zvané odborníci šli koukat do motoru. Samozřejmě jsme nic nenašli a tak jsme se rozhodli, že se vrátíme domů. Jak se Eva otočila, nevím proč ale vypnula klimatizaci, kterou během cesty zapnula a ve voze nastal klid, zvuk již slyšet nebylo. Tak jsme se zase vrátili a cesta dopadla dobře. Asi je něco v klimatizaci.